در مرام ما رفیقان نیست رسم حذف دوست،هرکه به ادد لیستمان آمد پروفایل تقدیم به اوست

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

چند آيه زيبا :

♣گفتم: خدا آخه این همه سختی؟ چرا؟
گفت: «انَّ مع العسر یسرا»
"قطعا به دنبال هر سختی، آسانی است.(انشراح/۶ )

♣گفتم: خب خسته شدم دیگه...
گفت: «لاتـقـنطوا من رَحمة اللّه»
از رحمت من ناامید نشو.(زمر/۵۳ )

♣گفتم: انگار منو فراموش کردی!
گفت:«اُذکرونی اُذْکرکُم»
منو یاد کن تا یادت باشم.

♣گفتم: تا کی باید صبر کرد؟!
گفت: « وَ ما یدریک لَعلَّ السّاعة تکون قریبا»
تو چه می دانی، شاید موعدش نزدیک باشد.(احزاب/۶۳)
«انّی اَعلم ما لاتَعلَمون»
من چیزایی میدونم که شما نمی دونید.(بقره/ ۳۰)

♣گفتم: تو بزرگی و نزدیکیت برای من کوچک، خیلی دوره! تا اون موقع چی کار کنم؟
گفت: « و اتّبع ما یوحی الیکَ و اصْبر حتی یَحکُم اللّه»
حرف هایی که بهت زدمو گوش کن، و صبر کن ببین چی حکم می کنم.
(یونس/ ۱۰۹)

♣ناخواسته گفتم: الهی و ربّی من لی غَیرِک (خدایا آخه من غیر تو کیو دارم؟!)
گفت: «اَلیسَ اللّه بکافٍ عًبده»
من هم برای تو کافی ام.(زمر/۳۶)





:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 23 / 5 / 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی